11/25/13

Ivo Nikkolo 21.11.2013

Last week I attended Ivo Nikkolo's fresh party collection presentation at their flagship store in the Old Town. We enjoyed beautiful models, quality clothing, delicious champagne and snacks. But most of all, I wanted to share some shoe love with you!

These pretty babies are from their last collection, and they are just divine for every occasion. A little Maison Martin Margiela feeling here though. 

Ivo Nikkolo, 359€.


Taking some silly selfies with Grete! Picture by Jelena Rudi. By the way, I'm wearing no make-up. Feeling good in my own skin!

Enjoy your day!

2 comments:

Kris V said...

btw. tänu sinule tekkis mul mõte veeta kuu aega ilma igasuguse meigita

ma kasutan AINULT ripsmetušši ja sedagi vaid ülemistel ripsmetel seega ei tohiks kindlasti raske olla, seda enam, et kodus ja tihtipeale ka tööl ilma käin aga selline TERVE KUU vaba võiks küll olla :)

Getri said...

Kui sul on endale antud hea nahk, miks mitte seda nautida?

Ma ise ei salli ripsmekat absoluutselt. See on täielik õudus ja tüütus minu jaoks. Kui vahel kannan siis unustan, et see mul peal ja olen harjunud silmi hõõruma. Ja see mahavõtmine. Oehhh...

Ma eelistan pisut päikesepuudrit või ruuži kanda sarnadele:)